[VIDEO] Ikram ajak awek k1ss dan ckp Netizen kan Tuhan – Iqram

Iqram Dinzly Ajak Teman Wanita Cemolot,

Terbaru,Pelakon Iqram Dinzly sebelum ini pernah kec0h di media sosial apabila sering berkongsi tindakan peIik dan kurang menyenangkan untuk tontonan umum. Namun demikian beliau pernah mengeluarkan kenyataan bahawa dia tidak peduli tentang pandangan orang terhadap dirinya.

Iqram atau nama sebenarnya Muhammad Iqram Dinzly Muhammad Saipuddin 41, berkata dia hanya melakukan sesuatu perkara mengikut gerak hatinya sahaja.

Baru-baru ini Iqram baru sahaja telah dikec.am oleh netizen gara-gara berpakaian wanita dalam video yang memaparkannya memakai baju dlm berwarna hitam dan bertutur mengenai beberapa isu seperti rambut, kulit dan beberapa hal lain seakan-akan menunjukkan dirinya seorang wanita.

Pelakon berusia 39 tahun itu turut membahasakan dirinya sebagai ‘sis bro’ serta menari di samping menyatakan hasratnya untuk berenang sambil memakai baju renang ‘b’kini’.

Selepas lama dikatakan senyap dengan cerita k0ntr0versi, kini beliau nampaknya kembali aktif dengan perlakuan yang seakan-akan cuba menarik perhatian umum. Terkini Iqram memuat naik pula video beliau bersama seorang wanita yang dikatakan teman wanitanya di dalam kereta.

Menurut klip rakaman video tersebut Iqram dilihat cuba mengajak teman wanitanya untuk berciom sambil melakukan aksi menjelirkan lidah.

Jom la bie kita ciom molot, kita kena ikut cakap netizen, sebab netizen kan raja dan tuhan” kata Iqram seolah-olah mahu meny1ndir orang ramai.

Video yang dimuat naik itu segera mendapat perhatian dan identiti wanita tersebut berjaya dikesan netizen. Menurut pemilik akaun fb Nabilla Jamaluddin, “Perempuan tu bukan ke bekas bini pelawak tu ? Tak silap Elly ariffin kot nama dia” sambil disahkan oleh netizen yang lain.

Umpama sengaja cuba meraih perhatian, akhirnya video yang dimuatnaik itu berjaya mendapat keca.man netizen yang rata-rata meng.eji perlakuan pasangan tersebut.

Hasil carian di internet wajah wanita yang dikatakan kekasih Iqram itu saling tak tumpah seperti pelakon dan pengacara Elly Ariffin bekas isteri Jinggy, pelawak kumpulan Masin.

J0m tonton video tersebut :

video beliau sebelum ni

Aduhai ingatkan dah berubah, rupa-rupanya ada lagi Iqram Dinzly buat hal. Terbaru di Twitter,tular satu video yang memaparkan pelakon lelaki ini memon.dan. Dengan mengenakan baju wanita berwarna hitam, Iqram dilihat bercakap mengenai rambut, kulit dan beberapa hal lain. Dia juga dilihat membahasakan dirinya sebagai ‘sis bro’.

Siap nak berenang pakai bikini katanya. Di ruangan komen, kebanyakannya tertanya-tanya adakah Iqram sa.kit?Namun ada juga yang mengatakan dia sengaja berperangai begitu untuk content di media sosial.

Ada juga yang mendakwa mereka ada berjumpa Iqram secara berdepan tapi elok sahaja seperti orang normal.Dalam masa yang sama ramai yang terhibur dengan gelagatnya.Diharap Iqram hanya berjenakalah ya. Kalau tak, nampaknya kena minta tolong berubat dengan yang pakar.

Iqram Dinzly Buat Hal Lagi, Tak Sengaja Tayang A n u?

Selalunya ada saja kisah kontroversi melibatkan Iqram Dinzly dan banyak kali dikec4m susulan tindakannya seolah mempersendakan agama. Nampaknya, nama pelakon itu sekali lagi menjadi bualan ramai apabila muncul di Bigo Live.

Tampil dengan pakaian bercorak polka dot berwarna hitam putih, video tersebut memaparkan Iqram berjalan seperti model di atas pentas peragaan. Namun apa yang menjadi kecoh apabila seolah ternampak bahagian ke m4 luan nya pula

Rata-rata penonton terkejut dan mengatakan mereka nampak b4 hagian a nu nya. Bagaimanapun, Iqram mengatakan dia tidak sengaja dan seolah cuba menafikannya.

“Tak nampak, tak nampak, tak nampak, sikit je, sumpah tak sengaja,” katanya sambil ketawa.

Tahun lalu, Iqram pernah mencetuskan kontroversi apabila menggelarkan Nabi Muhammad SAW sebagai Che Mat. Bagaimanapun, Iqram memohon maaf kepada semua dan mengakui dirinya juga manusia tidak sempurna kerana terlepas cakap.

Ada saja kontroversi cuba ditimbulkan oleh Iqram, atau mungkin mahu meraih perhatian netizen? Apa pun diharap keadaan Iqram baik-baik sahaja.

apa pun.beliau memang seorang yang sangat kacak dulu

luahan iqram di IG

Apa apa pun #fitnah badai yang melanda , Putera Raja Dinzly yang seorang ini tetap kacak bergaya .Tengoklah sendiri Ayahanda & Bonda nya sejenis kacak & lawa walaupun dimamah usia .

Walaupun rata rata persepsi membuta tuli kepada Putera Raja ini , tetap juga maseh berlagak aksi seni disana sini menembusi dimensi .Dari menjadi seorang anak yang pendiam & penyegan , sehinggalah berdikari membawa diri meninggalkan #Ipoh seorang diri merantau untuk menjejaki kehidupan misteri dikota metropolitan , alkononnya nak jadi celebrity boy band .

Oleh kerana kedegilan dan sekiranya nakkan sesuatu itu , sebaik mungkin mencari jalan untok mencapai apa yang nak diimpikan . Tapi ianya tak dapat diteruskan kerana tidak dapat restu izin sepenuhnya dari Mama Papa nya yang risau dengan kehidupan perantauan & sememangnya tidak pernah dilepaskan sejak kelahiran dari pandangan .

Ditarik balik pulang ke ganggang .

Pemberontakan diri semakin menebal untok keluar dari kawalan . Dengan kesantunan diri & berpeluang mengenal insan insan yang berhati mulia , memdorong untuk sambung pembelajaran . Akhirnya bermula perjalanan menimba ilmu di Uitm Shah Alam dalam jurusan Pengurusan Seni .

Jujur katakan ianya sebuah ekspedisi yang diluar kebiasan diri . Namun akur untuk pengalaman diri & berdikari walaupun banyak perkara yg tidak mengerti .Dipersimpangan menggali ilmu seni , terselit juga kenalan kenalan baru yg luar dari kawasan sehingga kebanyakannya sudah menjadi Celebrity terkenal & ternama meniti .

Secara tidak langsung terjerumus dlm dunia yg mendalami lebih erti seni . Sehinggalah #matinyacelebritysepi dan mengalami #Deepresseni yg gila disudut persepsi membuta tuli iaitu fenomena #DRPrinxchiqyDinzly dimana sblm itu Berlangkah Jawi memasuki dimensi institusi perniagaan dgn gelaran #DRChiqqyDinzly .

Melangkau masa dimensi demi dimensi akhirnya jelmaan #IQDinzly tercipta bagi melangkah ke dimensi yang lebih luas erti seni .Maka terlahirlah #PAPAIQDinzly the Raper in Melody bagi cuit hati . OH bukan itu sahaja , darjat diangkat tinggi menjadi Pengarah , Pelakon , Penraper , Penda dah dalam Pendakwah , Penasihat , Penglipur lara

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://apaceritatv.com.my/vid-ikram-ajak-awek-k1ss-dan-ckp-netizen-kan-tuhan-iqram/

 

Be the first to comment on "[VIDEO] Ikram ajak awek k1ss dan ckp Netizen kan Tuhan – Iqram"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*