Kembar 7G Selamat Nikah, Luahan Adik Buat Ramai Sebak

Alhamdulillah Ieka dah bergelar sebagai isteri yang sah. Bermacam dugaan dan cabaran yang perlu ieka tempuh untuk sempurnakan pernikahan ini. Terima kasih kepada semua terutama ahli keluarga ieka yang medoakan ieka sepanjang waktu ini. Maaf kerana ieka cuba bersederhana kerana itulah yang dituntut dalam islam. Sepatutnya majlis adalah pada Sabtu ni tapi disebabkan pandemik covid19, kebanyakan masjid tidak menerima kunjungan untuk melangsungkan pernikahan. Jadi atas pengecualian terakhir terpaksa ieka untuk menjalankan pernikahan pada malam ini. InshaAllah ieka akan menjadi seorang isteri yang solehah dan ibu yang mithali. Akhir kata,Semoga Kita dapat anak kembar 🤪🤪👻

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by SNSTJ (@ieka.tajudin)

Luahan Adik 

Kembar

Macam-macam kita lalu, dari kecik sampai sekarang. Dulu iera marah ke, merajuk ke, mesti ieka ada ngan iera. Sedih sama sama, happy sama sama. Masa kecik dulu tak pernah sangka pun nak pisah ngan kembar sendiri. Selau mesti fikir , kita sampai tua pun tetap sama sama. Tapi ni kan kehidupan, masing masing akan pilih jalan sendiri. Akhirnya, kita pisah jugak😂 😭 selamat pengantin baru kembarku  . Hm rasa macam nak cepatkan kahwin pulak 😝 mamaaaaa nak kahwinnnn esokkk!!!!!

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by FOUNDER OF SIERA.COLLECTION (@iera.tajudin)

KOMEN NETIZEN :

 

Sumber : IG Kembar 7G

 

Be the first to comment on "Kembar 7G Selamat Nikah, Luahan Adik Buat Ramai Sebak"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*